28 Kasım 2009 Cumartesi

AppName: wlcomm.exe Windows Live Communications Platform





Bu hatayı bu aralar görmek sıklaştı ve bugun bende de meydana geldi.
Bir çok forumu gezdim. Yok şunları silin yok komut satırına şunları yazın yok çalıştırdan şöyle yapın falan filan. En sonunda çözümü buldum. Hemde çok basit.

C:\Program Files\Windows Live\Contacts taki "abssm.dll,consync.dll ve wldlog.dll" dosyalarını silin.

Ben sadece wldlog.dll sildim ve düzeldi belki sizde diğerleride etkiliyor olabilir diye hepsini belirtmek istedim.



20 yorum:

  1. dediğini yaptım ama sorun çözülmedi :(

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. birader sen doğrulttunmuda adama laf ediyosun?

    YanıtlaSil
  4. yaf aq...burda sorun olan siki doğrultup doğrultmak değil...bu amq un msn i nasıl yapılacak...o 3 dosyayı bende sildim...düzelmedi...sabahtan beri pc işkence altında amq...bu nedir amq yaaa...sikecem bana bilgisayarı kırdıracak bu msn bok yiyeni yaaa.... :@

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ben yaptım duzeldii alah razı olsun senden

    YanıtlaSil
  7. Söylediğin dosyaları sildim, düzeldi, teşekkürler verdiğin bilgiler için

    YanıtlaSil
  8. Küfür Etmeyin La Terßiyesiz Adamlar Adam gißi Çözüm işte Size Daha ne istiyorsunuz Yavşaklar

    Alıntı : Ben sadece wldlog.dll sildim ve düzeldi...

    Yukarıda Yazıyor ßu Hatayi Silin Tamam işte Olmuyorsa Yeniden Kurun ne Küfür ediyorsunuz

    YanıtlaSil
  9. helal len walla düzeldi =))))

    YanıtlaSil
  10. Ben de sadece wldlog.dll sildim ve düzeldi. TEŞEKKÜR EDERİM.

    YanıtlaSil
  11. ARKADASIM SADECE 1 MSN ACIYOR OBUR MSN ADRESLERINI ACMIYOR::(

    YanıtlaSil
  12. onları sılmeyın masaüstünde baska bi klasore kesin ve yapıştırın anca ole işe yarıoo

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar sorun düzeliyo ama daha büyük sorun olan ekleyenleri göremiyosun sende eklediğinde karşı tarafa istek gitmiyo

    YanıtlaSil
  14. Kesin çözüm burada arkadaşlar. Bir sonra ki yazımda belirtmiştim ama görmemişsiniz sanırım.

    http://gizemli13.blogspot.com/2009/12/msnde-kisi-ekleyememe-ve-davet-alamama.html

    YanıtlaSil
  15. biri de küfretmeyin yavşaklar yazmış :D

    YanıtlaSil
  16. yaw o sorun çözülüyoda kişi ekleme silme sorunu çözülmüyo :D

    YanıtlaSil
  17. @hitver: kişi ekleme sorunu az önce verdiğim linkteki işlemi uygularsan çözülüyor :)

    @yelda: Boşver onları :)

    YanıtlaSil
  18. Msn Messenger AppName wlcomm.exe AppVer 14.0.8050.1202 ModName kernel32.dll
    ModVer 5.1.2600.3541 Offset 00009e4a Hata Kodu ve Çözümü

    Adım:1

    http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=tr

    Adresine giderek güncellemeleri bilgisayarınız indirin.

    Bunu zaten bilgisayarınız yapıyorsa es geçin bu adımı.

    Adım: 2

    http://www.microsoft.com/turkiye/windows/internet-explorer/worldwide-sites.aspx

    buradan ie8 indirin zaten bilgisayarınızda bu sürüm mevcutsa es geçin bu adımı da

    Adım: 3

    Bunu indirin : http://www.hitver.net/Contacts.msi

    Alternatif link: http://mustang.trexion.com/wave3qfe2update/Contacts.msi

    Bunu indirip kurun sonra hatalara elveda deyin

    kişi ekle silme sorunu çözülür

    AppName wlcomm.exe AppVer 14.0.8050.1202 ModName kernel32.dll
    ModVer 5.1.2600.3541 Offset 00009e4a

    wlcomm.exe hatası alıyorsanız halen eğer

    msnnizi kapatın ve:

    XP için __: C:\Program Files\Windows Live\Contacts

    yapıp oradaki abssm.dll,consync.dll ve wldlog.dll dosyalarını silin

    YanıtlaSil
  19. wldlog.dll bu dosyayı sildim ve haloldu eyvallah kardeş sağol

    YanıtlaSil